niedziela, 14 maja 2017

Tak po prostu





 "Nigdy
nie żałuj tego
co sprawiło,
że choć przez
chwilę byłeś
szczęśliwy."
~szafunia.pl
 
Zastanawiam się czy jest sens pisać posty tak z dnia na dzień. Przecież pisanie czegoś co nie ma sensu i jest krótkie to dla niektórych dno. Wszyscy starają się być najlepszymi i robią Bóg wie jakie rzeczy. Ale, przecież ja nie jestem wszyscy, ja jestem jedyna w swoim rodzaju i bardzo się z tego cieszę. Dzisiejszy dzień nie należał może do jakiś strasznie ciekawych i niezapomnianych, ale za to kończy się szczęśliwie. Jak co dzień byłam na majówce i jak co dzień mijałam te same miejsca, które mimo to wydawały się inne. Niestety dzisiaj kończy się już czas wolny, a jutro znowu trzeba iść do szkoły i męczyć się po kilka godzin w tym okropnym budynku. No cóż na razie tak wygląda moje życie, ale spokojnie już niedługo wszystko się zmieni. Mam nadzieję, że na lepsze. Przy okazji zapraszam na mojego Wattpada na nowy rozdział książki. Pisałam go dzisiaj u babci bo bałam się, że potem nie zdążę z nauką, ale na szczęście mimo, że musiałam go jeszcze kończyć w domu to ze wszystkim zdążyłam. Mimo, że czuję się jak amator w tym całym pisaniu książki to wydaję mi się, że jak na razie  dobrze mi idzie. Kieruję się takim moim mottem  „Najpierw naucz się chodzić, zanim zaczniesz biegać”. Dlatego małymi kroczkami będę zbliżać się do celu. No dobrze to tyle na dzisiaj, wiem, że krótko i w ogóle, ale lepsze to niż nic. Mam nadzieję, iż mimo to przyjemnie wam się czytało. Życzę wam miłego dnia, wieczoru, dobranoc zależy kiedy to czytacie. Trzymajcie się cieplutko i cześć.
Sky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz