sobota, 13 maja 2017

Piękno świata





 "Po każdym dniu trzeba postawić kropkę,
odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."
~temysli.pl

Czasami wydaje nam się, że miniony dzień był taki sam jak reszta, czyli nudny i rutynowy. Bardzo często nie zwracamy uwagi na najmniejsze szczegóły. Dzisiaj mimo, że jest sobota i wydawać by się mogło, że nic ciekawego się nie będzie działo, to wręcz przeciwnie. Mimo, że jak co dzień byłam na majówce to zawsze lubię patrzeć co mijam po drodze. Wydaję mi się, że za każdym razem widzę coś innego. Może dlatego, że jest inna pogoda i świat wydaję się wtedy taki odmieniony. A może dlatego, że ludzie coś zmieniają, chodzą i planują. Świat się zmienia i to z dnia na dzień coraz bardziej. Najlepszą wiadomością jaką mogłam dzisiaj usłyszeć było to, że prawdopodobnie będziemy mieli mieszkanie gdzie można mieć kota. Gdy to usłyszałam po prostu się popłakałam bo nie dało się inaczej zareagować. Dość, że spełnię swoje marzenie, to jeszcze Bob będzie ze mną na co dzień. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało i żeby to mieszkanie było nam przeznaczone. Znowu czuję, że moje życie staję się łatwiejsze i pełne szczęścia. Boże daj, żeby tak było częściej. Obiecałam sobie, że zacznę częściej pisać na blogu. Chociaż dzisiaj myślałam, że już nie dam rady dodać to teraz spieszę się bardzo, żeby dodać przed północą. Dobrze, że dzisiaj niewiele się działo to nie muszę się strasznie rozpisywać. Mimo to cieszę się z tego co udało mi się napisać i mam nadzieję, że wy również się cieszycie. Przy okazji zapraszam na moje konto na Wattpad, ponieważ dzisiaj dodałam nowy rozdział i byłoby mi bardzo miło, jakbyście znaleźli chwilę czasu, żeby zajrzeć. Mam nadzieję, że przyjemnie wam się czytało. Życzę wam miłego dnia, wieczoru, dobranoc zależy kiedy to czytacie. Trzymajcie się cieplutko i cześć.
Sky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz