wtorek, 16 maja 2017

Oto jestem





"Nie zapomnij pomodlić się
dziś wieczorem, ponieważ
Bóg nie zapomniał
obudzić Cię dziś rano."
~zszywka

Witajcie w ten piękny wtorkowy dzień, a raczej noc, no nie ważne wiecie o co chodzi. Postanowiłam, że dzisiaj się do was odezwę z racji tego, iż wczoraj nie pisałam, ponieważ nie miałam o czym. To dzisiaj poopowiadam wam co się działo przez te dwa dni. Jak co dzień byłam na majówce i jak co dzień się uczyłam. Dzisiaj w mojej szkole była wywiadówka i powiem szczerze, że jestem mile zaskoczona. Myślałam, że będę miała więcej do zaliczania, a tu się okazuję, że tylko muszę matematykę poprawić. Taka mała ciekawostka, nienawidzę matematyki. Kupiłam sobie dwie nowe książki, jedna to „Dziewczyna z pociągu”, a druga „Zapisane w wodzie”. Jakby ktoś był ciekawy to autorka nazywa się Paula Hawkins. Jeżeli czytaliście to proszę pisać czy polecacie, a jak nie to jak ja przeczytam to mniej więcej wam powiem. Jak już jesteśmy przy książkach to zapraszam na mojego Wattpada na nowe rozdziały książki, a dzieje się w niej dzieję. No dobrze, jestem pewna, że pamiętacie chłopaka, który swego czasu zawrócił mi w głowie. Na pewno pamiętacie, a jak nie to odsyłam was do poprzednich postów, jest ich tam kilka na jego temat. No, ale wracając, ostatnio szłam sobie do domu i wiedziałam, że jedzie za mną na rowerze bo wcześniej go mijałam jak jechałam autem. Byłam przekonana, że powie mi chociaż głupie „cześć”, ale nie, wolał mnie ominąć jak, za przeproszeniem, śmierdzące gówno. Nie oczekuję od niego nie wiadomo czego, ale z tego co mi kiedyś odpisał wynikało, że jest miły dla dziewczyn i je szanuje. No to ja chyba o czymś nie wiem bo dziewczyną na pewno jestem. Nie powiem bo zrobiło mi się przykro. No pomyślcie czy wam nie byłoby przykro jakby chłopak, który wam się mega podobał i w dodatku on o tym wiedział zlał by was całkowicie i nawet cześć nie powiedział. No trudno, najwyraźniej nie jest taki super jak mu się wydaję. Przynajmniej teraz bez problemu mogłam wrzucić go na moją czarną listę. No dobrze to chyba tyle na dzisiaj, mam nadziej, że przyjemnie wam się czytało. Życzę wam miłego dnia, wieczoru, dobranoc zależy kiedy to czytacie. Trzymajcie się cieplutko i cześć.
Sky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz